„Očekáváme, že do roku 2020 bude 80 % firem mít nového digitálního kolegu a to chatbota.“
Právě to vyplynulo ze studie společnosti Business Insider. Doba neúprosně zrychlila a tolerance odpovědi na dotaz ještě v ten samý den je pryč. Dnešní doba chce odpověď ihned, okamžitě. Chce rychlou a relevantní radu, jestli daný produkt nebo služba je vhodný nebo ne.
Konverzační roboti však nejsou automatem odpovědí. Jejich skrytý potenciál je v prodeji. V okamžiku, kdy je spotřebitel doma, pohodlně sedí v neděli večer u počítače a je připraven nakupovat (nejčastější den a čas nákupu na e-shopech), nastupují digitální kolegové roboti.
Dávají podněty k nákupu, dárky i slevy dle chování spotřebitele, burcují zákazníka a podle kombinací odpovědí a v nich zakomponovaných klíčových slov směřují zákazníka na konkrétní cesty webových stránek, aby dotáhl nákup.
Desítky firem pomáhají založit konverzačního robota do vašeho podnikání jako např. Drift nebo ManyChat. Právě druhý zmíněný vám šikovně nastaví robota do vašeho messengeru a už hrajete.
Chatboti jsou na vzestupu. Již dnes 67 % firem je využilo pro zákaznickou podporu. Potenciál je však v nastavení a pomoci v prodeji.
A co je ze všeho nejvíce skvělé? Chatboti mají až neuvěřitelně vysokou míru konverzí, otevření a komunikace v chatu.
Naše společnosti MANA Marketing nabízí v rámci firemních systémů ALL-IN-ONE řešení Daktela, které vám pomůže zefektivnit a zlepšit komunikaci napříč emaily, Facebook, Skype, webchat nebo po telefonu. Ať už pomocí doplnění funkcionalit call centra, inteligentním CRM propojeným přes GSM nebo právě chatbotem.
Na podrobnosti o řešení se můžete mrknout tady nebo nás kontaktovat a my zodpovíme vše, co vás zajímá.