Firemní oblečení: Jak jsme oblékli SOLAR-TECHNIK

Solar-technik

Pamatujete si, jak jsme vám v minulém článku vyprávěli o tom, že umíme zajistit firemní oblečení od prvotního nápadu až po finální výrobu? Dnes vám ukážeme, jak vypadá firemní oblečení v praxi na příkladu naší spolupráce s fryštáckou společností SOLAR-TECHNIK, kterou jsme oblékli od dílny až po management. A povíme si o tom, jak se SOLAR-TECHNIK prokousal fází vzorkování až po první objednávku a že to není nic pro nedočkavce, nebo proč se pro obchoďáky vybíraly modely s výšivkami a pro dílnu zase potisky, v jakých barvách se jednotlivé oblečení vybíralo, do jakých ročních období a taky proč se nevybíralo nic „tlustého“ jako jsou péřovky?  

Jak to vypadalo v Solaru před spoluprací s námi? 

Dříve si každý nosil, co chtěl, ale jak firma rostla a stabilizovala se, bylo jasné, že SOLAR-TECHNIK bude potřebovat firemní oblečení. Naše spolupráce začala kompletním rebrandingem společnosti, o kterém se můžete více dozvědět zde. V rámci nové identity jsme sjednotili i firemní oblečení. Rebranding firma realizovala u příležitosti svého 30letého výročí s cílem osvěžit a zmodernizovat svou firemní image, včetně zavedení nového oblečení. Hlavní myšlenku a další podrobnosti o tomto projektu se dočtete zde.  

Fáze vzorkování a první objednávka 

Projít si první objednávkou je vždy z hlediska času asi nejnáročnější fáze. Je důležité vybrat správnou velikost, střih a materiál, aby se každý cítil pohodlně, dobře a aby oblečení odolalo podmínkám daného prostředí. Nicméně od toho jsme tady my, abychom se vším pomohli a pokud se v našem portfoliu ztratíte, rádi Vám vytipujeme požadované artikly na míru. 

Kromě zkoušení vše zařídíme za vás

  • Jelikož máme v portfoliu přes 6000 položek (do katalogu můžete mrknout zde) tak je zcela logické, že po zákaznících nechceme, aby se tím probíjeli sami, pokud tedy vyloženě nechtějí. 🫣😁 Začali jsme tedy tím, že jsme vytipovali oblečení, které nejlépe sedí materiálem a střihem daným potřebám a současně vystihuje identitu firmy. Přemýšleli jsme nad tím, jaké oblečení se hodí pro montéry, jaké pro zaměstnance dílny, jaké pro obchodní zástupce a samozřejmě i pro top management. Návrhy jsme pak poslali přímo paní ředitelce. Ta následně rozhodla, jaké modely a jednotlivé barevné varianty by s kolegy chtěli vyzkoušet.
  • Vždy říkáme, že u oblečení není nutné dodržovat logomanuál a zákazníci mají možnost se více odvázat. Kromě jednotných triček či košil si mohou nechat vyrobit i odvážnější kousky pro prezentaci značky, které mají upoutat pozornost, ale zároveň jsou vhodné pro běžné nošení, aniž by příliš zdůrazňovaly samotnou značku.
  • Po vzájemném odsouhlasení jsme se vrhli na zajištění vzorků. Oblečení jsme objednali a dodali pro otestování velikostí vybraných artiklů. Tyto vzorky na vyzkoušení velikosti poskytujeme vždy bez výšivek a potisků, aby je bylo možné snadno vrátit, pokud by vám nevyhovovaly. Vždy poskytujeme vzorky na vyzkoušení velikosti bez výšivek a potisků, aby je bylo možné snadno vrátit, pokud by vám nevyhovovaly
  • V SOLARU si vzorky vyzkoušeli a vybrali si, co jim nejvíce vyhovuje. V tu chvíli jsme se mohli pustit do výroby „ostrých“ kusů.
  • Proces výběru vhodných artiklů není jen o objednání nějakého počtu kusů a barev, ale o celkovém přemýšlení, jak nejlépe vystihnout image i potřeby každého zákazníka. Společně se SOLAREM jsme vybrali konkrétní střihy, hráli jsme si s barevnými kombinacemi od zipů až po potisky a přemýšleli, jaké druhy oblečení budou potřebovat rovnou, ale i do budoucna.
  • Pak už to byla hračka, protože jsme mohli udělat objednávku na míru, vše vyrobit, hezky zabalit a přivézt. A od té doby máme nastavený, jak se říká „mustr“ pro všechny budoucí objednávky.
Firemní oblečení SOLAR-TECHNIK

Jak jsme přemýšleli nad výběrem technologických metod? 

V rámci pozic se nepohybují zaměstnanci ve stejném prostředí, a proto se tomu musel přizpůsobit i výběr oblečení a vhodných technologií pro výrobu. Vše, co nabízíme si můžete prohlédnout na našem webu Firemní a reklamní oblečení, ale ve zkratce to bylo asi takto:

  • Montéři pracují v náročném terénu a jsou hodně v pohybu, proto se zvolila metoda výšivek, spíše outdoorového oblečení odolného proti natrhnutí, ale splňujícího požadavky na pohodlí při každodenním nošení. Díky tomu jsme se zaměřili na lehčí a vzdušnější materiály, aby montéři měli při práci větší komfort.
  • U zaměstnanců dílny se k výběru přistupovalo podobně, jelikož se pohybují po prostorách dílny a vykonávají manuální práci. Zde byl sortiment nejužší a navíc spojený s kombinací trika potisk, mikiny vesty výšivky. Jestli pak uhádnete proč? Napovíme, že cena v tom není…
  • U obchodních zástupců jsme kladli důraz na reprezentativní vzhled, takže jsme si mohli dovolit dražší a kvalitnější kousky. K tomu se nejlépe hodila výšivka, která dodává oblečení profesionální nádech. Ta dodá oblečení větší šmrnc a má i delší životnost než potisk. Například my máme trika se speciálním potiskem stará 3 roky, mají za sebou více než 250 cyklů praní a na potisku to poznáte jen když vám řekneme, na co se zaměřit.

Další objednávky už byly brnkačka

Jakmile jsme si prošli první fází, my i SOLAR jsme přesně věděli, co potřebujeme. Proto jsme se na plno pustili do dalších objednávek. Blížilo se léto a nabízely se tedy kraťase, trička, softshellové bundy a kšiltovky. Na zimu jsme zase připravili hodily mikiny, zimní bundy, čepice, vesty, kalhoty. Postupně jsme takto společně zaplnili několik skříní, ale zároveň jsme vytvořili skvělý benefit pro zaměstnance – nemusí si řešit, co nosit do práce. A vedení jsme ušetřili pár starostí tím, že teď mají jistotu jednotného a reprezentativního vzhledu každého zaměstnance.

Firemní oblečení SOLAR-TECHNIK

Jak by to tedy vypadalo, kdybyste se rozhodli s námi do toho jít? Jednoduše 😉

  1. Sdělíte nám, pro koho byste chtěli oblečení vybírat (pozice, zaměření apod.).
  2. My vám vytipujeme, co by vám nejvíc slušelo, respektive, co by vás nejlépe prezentovalo.
  3. Společně vybereme barevné provedení.
  4. My vám zajistíme vzorky a ty dodáme k odzkoušení velikostí.
  5. Vyzkoušíte si a vyberete si to oblečení, které vám bude nejlépe sedět.
  6. Vybereme technologii, která bude pro obrandování použitá.
  7. Oblečení objednáme, zabalíme a přivezeme.

Jinými slovy, o vše se postaráme od A do Z a vy tak můžete věnovat čas důležitějším věcem.

Kdo je SOLAR-TECHNIK? 

SOLAR-TECHNIK je rodinná firma, která se specializuje na stínící techniku. Má širokou nabídku produktů – od žaluzií a předokenních rolet až po výsuvné markýzy a lamelové dveře. Veškerá výroba probíhá v jejich vlastních prostorách, takže mají pod kontrolou kvalitu každého kousku. Stojí na hodnotách jako blízkost a tradice, což znamená, že se o své zákazníky starají s maximální péčí už více než 30 let. Nabízejí montáže, servis a odborné poradenství. Disponují také profesionální odlakovnou a práškovou lakovnou, čímž rozšiřují své služby a mohou svým zákazníkům nabídnout kompletní řešení na míru.

Jaké artikly pro SOLAR-TECHNIK zajišťujeme? 

V rámci jednotlivých pozic jsme nakonec společně vybrali tak, aby oblečení bylo jednak praktické a taky funkční s dlouhou životností. Pro montéry a dělníky se vybrala trička s potiskem, mikiny a vesty s výšivkou a bundy a kalhoty s potiskem. Pro obchodníky to pak byla trička a polo trička s výšivkou, kalhoty i vesty s výšivkou a mikiny a bundy s výšivkou. Co se týče barev, volily se spíše univerzální černá a bílá, případně červená, jelikož je to brandová barva SOLARU.

Firemní oblečení SOLAR-TECHNIK

Co o nás SOLAR-TECHNIK říká 

„S naší novou firemní identitou, kterou jsme realizovali ve spolupráci s MANA marketing, jsme velice spokojeni. Firemní oblečení, které bylo součástí celkového rebrandingu, dodalo našemu týmu jednotný a profesionální vzhled, který je nejen praktický, ale také reprezentativní. Naši zaměstnanci vidí v této službě výhodný benefit a celkově se cítí sebevědoměji při jednáních s klienty, kteří naši značku vnímají ještě důvěryhodněji. Byla to skvělá investice do našeho týmu i do celkové image firmy.“ 
— Dagmar Surá, ředitelka SOLAR-TECHNIK

Kdo je MANA? 

V MANA Marketingu se soustředíme na to, co děláme nejlépe – MArketing s NAdhledem. Jsme Zlínská marketingová agentura s osobním přístupem, která navrhuje řešení na míru každému zákazníkovi, bez ohledu na jeho velikost. Naše zkušenosti nás naučily, že nejlepší cesta k úspěchu je ta, která vede přes otevřenost a upřímnou spolupráci. Sami jsme byli zákazníky marketingových agentur, a proto víme, že to chceme dělat jinak – s respektem, pochopením a osobním přístupem. Říkáme tomu „Butikový marketing.”

Tak pokud přemýšlíte o firemním oblečení, neváhejte nás kontaktovat. Jsme partner, na kterého se můžete kdykoliv spolehnout. A vaše firma může být další, kterou oblékneme od hlavy až k patě!