Asi čekáte nějakou rozumnou odpověď hned na prvních řádcích a čau, ale bohužel zrovna tady to tak úplně nejde. Odpověď se totiž neskrývá v tom, co děláme, ale jak to děláme. A protože náš přístup ke všem aktivitám bereme i jako charakterově-samourčující rys naší společnosti, přenášíme si ho i do názvu společnosti. Právě tady začíná naše odpověď na Vaše proč.
Asi všichni víte, že se jmenujeme MANA Marketing, ale málo kdo ví proč.
MANA není v našem slova smyslu jídlo nebo drink. U nás je MANA složenina vycházející ze slov Marketing s Nadhledem (nee opravdu nebudeme MAsNA :-D). Možná se ptáte, proč se neustále točíme kolem toho nadhledu? Jednoduše proto, že vnímáme a chápeme širší souvislosti, které spojují všechny aktivity v oblasti marketingu a jdou i mnohem dál do kultury společnosti.
A teď k tomu, proč chceme dávat rady úplně zadarmo
Naše společnost je na trhu teprve druhým rokem, ale za dobu našich dřívějších zaměstnaneckých životů jsme už byli unavení tím, jak valná většina společností k zakázkám přistupuje.
Zní to jako možná silné vyjádření a taky trochu je. Ale bereme to z osobních zkušeností a reálného pohledu na práci (běžných) společností kolem nás. My se opravdu bráníme tomu, abychom našim zákazníkům dodávali poloviční řešení. Takových firem je na trhu hromada a my odmítáme patřit mezi ně. Chceme dodat řešení, které bude fungovat, plnit účel, za kterým je vytvořeno a zároveň vás dovede k požadovanému cíli. Takže jak se na věci díváme?
Potřebujete být více vidět, a tak jste se rozhodli pro nový web?
Ano, web je skvělá cesta. Ale nový web nedokáže sám o sobě nic. Pokud na něj nepřivedete návštěvníky, je to jenom skvělý web, kam nikdo nechodí a jeho přidaná hodnota je pro vás nulová.
Máte skvělý nový web a chcete zvýšit prodeje?
Reklama, PPC, SEO, kampaně, sociální sítě a celá řada dalších aktivit vám pomůže oslovit vaše cílové zákazníky a přesměrovat je na váš web. Dosáhnete tím mnohem větší míry konverze a zvýšení povědomí o vašem brandu, produktech nebo službách. Ale je hlavně důležité vědět, který nástroj, kdy a jak použít.
Máte hotový vyladěný web, nastavené kampaně a reklamy, lidé vás navštěvují. Ale chcete růst nic moc?
Když už máte skvělý web a vedou k vám online cesty, tak potřebujete převést statickou analýzu vaší virtuální kanceláře (webu) na reálný dopad do firmy. Jednoduše řečeno potřebujete identifikovat vaše návštěvy, segmentovat návštěvníky i zákazníky a podle toho s nimi pracovat. Zvolit správný jazyk, ukazovat přesvědčivé argumenty, a hlavně budovat důvěru ve vaši společnost. To všechno za účelem jít spolupráci proaktivně naproti.
Většina firem se specializuje na jednu, dvě nebo tři ze zmíněných oblastí. Soustředí se na nové weby, specializuje se na SEO nebo je úspěšná v reklamě. Její cíl je odevzdání práce dle zadání. To, co tady chybí, jsou hlubší spojitosti, které navazují na reálné potřeby společnosti a sladění jednotlivých aktivit s firemními cíli.
A to je to, co nás odlišuje. Pro nás nezačíná ani nekončí spolupráce ,,potřebou“ nového webu. Díváme se na věci s nadhledem a předkládáme širší řešení, které vedou k cíli a úspěchu v podnikání.
Kam tím míříme?
Svět je propojený víc, než si myslíme a všechny aktivity v našem životě jsou na tom hodně podobně. Proto nikdy nejde používat univerzální řešení. Rozhodli jsme se pro kampaň Nadhled má smysl, v rámci které jsme pro vás připravili 7dílný seriál, kde se každý díl věnuje jiné oblasti grafických, uměleckých nebo strategických prací, které tvoří základní tvář a myšlení společnosti. Nečekáme, že se po zveřejnění všech dílů začnou společnosti transformovat do nové podoby. Ale věříme, že minimálně pár fragmentů našich textů vám v hlavě zůstane. A kdo ví, možná to budou právě ty věci, které vám v budoucnu opravdu pomůžou.
Proto jsme si cíle kampaně nenastavili nijak ambiciózně a jde nám hlavně o tato sdělení:
- Ukázat široké veřejnosti, jak se jednotlivé prvky marketingu dokáží prolnout.
- Předat vám část našeho know how, které od nás získáte osobní schůzkou, z našeho webu anebo doporučením.
- Podtrhnout že reklama je marketing, ale marketing jde mnohem mnohem dál než reklama.
- Názorně popsat provázanost mezi jednotlivými aktivitami.
- A hlavně pomoci všem, kdo nás požádá v rámci kampaně o schůzku nebo doporučení k vlastnímu stavu a aktivitám.
Doufáme, že jsme snad odpověděli na všechny vaše otázky, a to co Vás zajímalo, ale pokud tomu tak není, nebojte se nám kdykoliv ozvat, protože my ve společnosti MANA Marketing jsme tady hlavně pro vás.
Takže hlavy vzhůru a dívejte se na nejen na „Marketing s nadhledem“, protože Nadhled se vyplatí.