Firemní identita jako hlavní prvek nezaměnitelnosti

Proč je důležitá? Abyste vynikli mezi ostatními!

Ať už ji znáte pod pojmem korporátní identita, firemní identita, podniková identita, corporate identity nebo třeba corporate design, jedná se se o nejdůležitější aspekt prezentace vaší společnosti.

Někdy bývá zaměňována s vizuálním stylem, ale její úloha je mnohem důležitější. Firemní identita má velký vliv na to, jak je vaše společnost, projekt nebo vizitka vašeho podnikání vnímána ze strany zákazníků, ale i zaměstnanců. Jelikož mezi nepopulární lidské vlastnosti patří i vytváření dojmu dříve, než poznáme realitu, je opravdu důležité mít identitu dobře promyšlenou i zrealizovanou. Firemní identita vás má především charakterizovat a odlišovat od konkurence.

Ronelt

Jak vzniká firemní identita ve spolupráci s námi?

Mana marketing

Nejprve se vzájemně poznáme

Zakládáme si na tom, že s každým našim zákazníkem fungujeme na osobním přístupu a ke každému přistupujeme individuálně. Proto i s vámi nejprve na začátku naplánujeme posezení u dobré kávy a o všem se nejprve pobavíme.

Mana marketing

Navrhneme možnosti řešení

Provedeme základní rešerši a analýzu vaší společnosti a navrhneme vám možnosti. U nás „krabicové“ řešení nehledejte. Společně zvolíme nejlepší cestu, jak co nejlépe vyhovět vašim požadavkům a vytvořit vám padnoucí firemní identitu.

Mana marketing

Pustíme se do pilotních námětů

Nejprve vytvoříme návrhy možných cest, kterými se vydat. Na začátku to bývají zpravidla dva až tři různé směry, ze kterých následně vybereme směr, kterým se budeme dále ubírat, a ten pak detailně rozpracujeme, aby splňoval všechny vaše požadavky.

Mana marketing

Společně si odsouhlasíme směr

Jakmile si vzájemně odsouhlasíme grafický směr, vybereme společně prvky firemní identity, které pro vás zpracujeme. Takto určíme celkový rozsah a pustíme se do práce, abychom zajistili, že všechny aspekty budou dokonale sladěny s vaší vizí a potřebami.

Zahájíme grafickou tvorbu

Pustíme se do jednotlivých prvků v dohodnutém rozsahu a vybraném grafickém stylu. Vy se můžete pustit do plánování dalších kroků ve vašem byznyse, s jistotou, že všechny detaily budou profesionálně zpracovány a sladěny s vaší představou.

Mana marketing

Předáme vám design manuál

Design manuál si vyměníme pro případné připomínky a doplnění. Vše zapracujeme a je to, tedy téměř … máme vytvořená pravidla. K realizaci navržených prvků potřebujeme ještě tisková a realizační data, do kterých se pustíme hned po dokončení Design manuálu.

CI není jen pojem, proto je dobré vědět,

co Vám firemní identita přinese.

Našim zákazníkům poskytujeme kompletní marketingový servis a firemní identita je jeden ze základních prvků všech následujících postupů a činností. Díky firemní identitě získáte:

Mana marketing

Jednotný firemní design

Logo, grafická linka, vizuální styl, barvy, písmo, to vše je firemní design. Všechno „uhladíme“, dáme tomu pravidla a řád a vytvoříme vaší společnosti design manuál na míru vašim potřebám.

Mana marketing

Odraz vaší firemní kultury

Kým je vaše firma? Jaká je vaše firemní kultura? Jak uvažujete a jaké máte cíle? Do vaší korporátní identity zakomponujeme i podstatu vaší společnosti a vtiskneme jí vaše DNA.

Mana marketing

Dostanete se do povědomí

Firemní identita je to první, s čím se vaši klienti setkají a většinou si tento dojem již nesou s sebou. S kvalitně nastavenou firemní identitou zaujmete na první pohled a snadno si vás zapamatují.

Mana marketing

Zlepšení vnímání značky

Vzhled ovlivňuje emoce. V dnešní době, kdy je nabídka přesycená, je velmi důležité mít výjimečný design, který budí důvěru a zdůrazňuje vysokou kvalitu vašich produktů nebo služeb.

Kde všude se odráží firemní identita?

Možná jste ani nevěděli, kde všude se můžete s firemní identitou setkat. Je pravda, že rozsah je opravdu velký a mnohdy si ani neuvědomíme, že se na ni právě díváme. Jaké jsou tedy oblasti, kde má firemní identita své pole působnosti?

Logo

logomanuál, logotyp

Webové stránky

digitální vizitka
grafický návrh webdesignu

Prezentace

tonalita komunikace
Mana web sociální sítě

Online marketing

sociální sítě, PPC reklama aj.
Grafika PPC kampaní

Merkantilní tiskoviny

propagační materiály, vizitky atd.

Oblečení

firemní, reklamní, merch
OneCore

Firemní identita, která už má své jméno na trhu.

Solar-technik

Fryštácká rodinná firma, která vyrábí žaluzie, předokenní rolety, lamelové dveře a spoustu dalšího vybavení v oblasti stínicí techniky s více než 30letou tradicí, se rozhodla zmodernizovat vnímání své značky. Byli jsme potěšeni, že si ke změně firemní identity vybrali právě nás.

  • Hlavní cíl:Modernizace vizuální identity a vnímání společnosti
  • Jak na to:Marketingový audit a následné návrhy a harmonogram prací
  • Rozsah prací:Logo, slogan, firemní identita, webové stránky, sociální sítě, produktové letáky, PPC reklamy, výroční video, konfigurátor lamelových dveří, reklamní předměty
Trinom group

Česká rodinná firma, která se díky 30 letům praxe stala experty v oblasti rotačních bubnových zařízení a neustále se posouvají vpřed. Proto i my jsme chtěli tento růst podpořit a vytvořili jsme firemní identitu na míru jejich přání a potřebám.

  • Hlavní cíl:Sjednotit grafiku a dát řád a pravidla pro všechny nově vznikající materiály
  • Jak na to:Vytvoření šablon, nastavení pravidel a vytvoření ukázek, jak na to.
  • Rozsah prací:Re-design loga, slogan, grafika dokumentů, vizitky, bannery, polepy aut, nové webové stránky společnosti
Mana marketing

Mladí lidé, mladá společnost a unikátní produkt, díky kterému můžete žít jednoduše kdekoliv. Tak to byla dokonalá výzva, kde jsme se mohli projevit od loga, přes claim (slogan) až po polepy aut. Vytvořili jsme nový web, produktové listy, další strategii a jdeme na reklamu a modely.

  • Hlavní cíl:Vyjádřit emoce a možnosti, které produkt nabízí
  • Jak na to:Příroda, svoboda, ukázat lidem možnosti
  • Rozsah prací:Logo, slogan, grafika dokumentů, vizitky, bannery, katalogové listy, polepy aut, webové stránky, copy

Společnost s více než 25 letou historii, která má řadu významných zákazníků a je zaměřená na softwarové produkty. Nic jednoduchého pro stanovéní nové corporate identity. Ale dobře jsme věděli, co je náš cíl, šli jsme si za ním a s výsledek. Výslednou firmení identitu můžete posoudit sami.

  • Hlavní cíl:Sjednotit grafiku a dát řád a pravidla pro všechny nově vznikající materiály
  • Jak na to:Vytvoření šablon, nastavení pravidel a vytvoření ukázek, jak na to.
  • Rozsah prací:Re-design loga, slogan, grafika dokumentů, vizitky, bannery, polepy aut a kompletní rekonstrukce interního prostředí, nové webové stránky společnosti, nový produktový web, grafika pro interní prostředí (vizualizace i realizace)

Cykloservis s prodejnou kombinovaný se skiservisem s prodejnou. Dva sporty, dvě činnosti a úplně nová společnost. Začátky na zelené louce jsou skvělé, protože se můžete opravdu kreativně projevit a pokud jste se zákazníkem na stejné vlně, výsledky stojí opravdu za to.  

  • Hlavní cíl:Skloubení dvou sportů do jedné tváře společnosti
  • Jak na to:Najíst spojovací prvek a vložit jej do loga i CI
  • Rozsah prací:Logo firemní identita (grafika dokumentů, vizitky, design sociálních sítí a polepy prodejny)

Zkuste to s námi, děláme to jinak.

Chcete z vaší firmy vybudovat lovebrad? V tom případě jste tu správně. Naše firemní identita sedne všem, takže jestli jste se rozhodli pro změnu, neváhejte nám poslat zprávu nebo zavolat.