Ať už ji znáte pod pojmem korporátní identita, firemní identita, podniková identita, corporate identity nebo třeba corporate design, jedná se se o nejdůležitější aspekt prezentace vaší společnosti.
Někdy bývá zaměňována s vizuálním stylem, ale její úloha je mnohem důležitější. Firemní identita má velký vliv na to, jak je vaše společnost, projekt nebo vizitka vašeho podnikání vnímána ze strany zákazníků, ale i zaměstnanců. Jelikož mezi nepopulární lidské vlastnosti patří i vytváření dojmu dříve, než poznáme realitu, je opravdu důležité mít identitu dobře promyšlenou i zrealizovanou. Firemní identita vás má především charakterizovat a odlišovat od konkurence.
Našim zákazníkům poskytujeme kompletní marketingový servis a firemní identita je jeden ze základních prvků všech následujících postupů a činností. Díky firemní identitě získáte:
Fryštácká rodinná firma, která vyrábí žaluzie, předokenní rolety, lamelové dveře a spoustu dalšího vybavení v oblasti stínicí techniky s více než 30letou tradicí, se rozhodla zmodernizovat vnímání své značky. Byli jsme potěšeni, že si ke změně firemní identity vybrali právě nás.
Mladí lidé, mladá společnost a unikátní produkt, díky kterému můžete žít jednoduše kdekoliv. Tak to byla dokonalá výzva, kde jsme se mohli projevit od loga, přes claim (slogan) až po polepy aut. Vytvořili jsme nový web, produktové listy, další strategii a jdeme na reklamu a modely.