Jak vznikla naše marketingová agentura? Začátek se datuje ještě před samotné založení společnosti MANA Marketing v roce 2018. Všechno začalo v nadnárodním korporátu na produktovém a marketingovém oddělení, díky kterému jsme měli možnost poznat, jak se dělá „business“ ve velkém.
Na rozdíl od většiny marketingových nebo reklamních agentur, které současní majitelé založili po nasbírání zkušeností ve světě velkých agentur, my jsme dříve v žádné takové agentuře nepracovali, a to nás hned v úvodu odlišuje. Byli jsme na opačném břehu a podobné agentury pracovaly pro nás. A co si budeme povídat, setkali jsme s neosobním přístupem, kdy si každý sledoval hlavně své „osobní“ cíle bez proaktivního přístupu a chuti se skutečným stavem věcí opravdu něco udělat. Proto jsme začali přemýšlet, co se se na tom dá změnit… a tak se zrodil náš nový přístup k marketingu, který bez nadsázky nazýváme jako butikový marketing.
Začali jsme vidět věci trochu odlišně a díky tomu se začala formovat i nová myšlenka „MANA“. Přeloženo do češtiny, zformovala se myšlenka společnosti, která se bude dívat na věci s nadhledem a dávat všem aktivitám jednotný směr, myšlenku, vzájemnou synergii i cíl, ale hlavně bude partnerem pro své zákazníky ve všech oblastech marketingu a propagace.
Uvědomili jsme si, že spolupracovat s jednou společností přináší zákazníkům řadu výhod a zjednodušení, jelikož všechny plány řešíme se zákazníkem osobně, na všechny si společně dohlédneme a hlavně žádná aktivita není dělaná na oko, ale má své místo na cestě za vytyčeným cílem. Jsme marketingová agentura ze Zlína, která se na marketing dívá s nadhledem…
Adam Bastl, Matěj Jurásek
(jednatelé společnosti)
Ochutnávku toho, co o nás řekli naši zákazníci, najdete tady. Kompletní verzi i vyjádření si můžete prohlédnout tady.
Zakládáme si na tom, že s každým našim zákazníkem fungujeme na osobním přístupu a pravidelných setkáních. Díky tomu známe i zaměstnance ve firmách, se kterými spolupracujeme, podporujeme se a společně vytváříme jeden velký tým. Každému z našich zákazníků nabízíme řešení na míru, které mu sedí a je uzpůsobeno jeho oblasti podnikání. V našem týmu najdete specialisty od grafiky, sociálních sítí, kameramana, fotografy, vizážistku, programátory a další profesionály, na které se vždy můžete spolehnout, protože opravdu vědí, co dělají. Taková „fullservice“ marketingová agentura ze Zlína.
Zajímá vás, jak může spolupráce s MANA vypadat? Tak to jste tady správně, ale ještě více toho najdete v našem blogu. Sice jsme marketingová agentura, ale děláme věci po našem. Níže jsme pro vás připravili malou ochutnávku našich prací, které jsou každá z trochu jiného oboru a současně reprezentují odlišnou skupinu zákazníků. Můžete si prohlédnout, jak vypadá začátek s MANA na „zelené louce“, co všechno obnáší redesign stávající renomované společnosti nebo jak vypadá realtime marketing či virtuální realita v našem podání.
Realtime marketingové akce jsou skvělým nástrojem netradiční propagace našich zákazníků s pomocí všeobecně známých akcí, názorů nebo událostí. Umožňují vytvořit komunikaci neobvyklým, ale za to velmi poutavým stylem. Zajímá vás, jak se dá propojit firma prodávající stavební chemii a Olympijské hry?
Kompletní rebranding společnosti je vždycky velká výzva. Ty máme v MANA rádi. Společnost SOLAR-TECHNIK nás oslovila s požadavkem o marketingový audit. A díky proaktivnímu přístupu vedení společnosti, jsme na základě výsledků nakonec provedli kompletní rebranding společnosti, od loga až po produktové letáky, web i produktové fotografie. To, že jsme z oblasti Zlína, vše jen zjednodušilo.
Sem spadá vše od tvorby loga, firemní identity až po animace a VR. Prostě kompletní služby, které jsme zákazníkovi poskytli v momentě, kdy se rozhodl jít se svojí značkou na trh a chtěl být pořádně vidět. Kluci z WoodVANs měli na počátku skvělý nápad. A za námi přišli, abychom skvělému nápadu dali tvář.
Spojit výrobce typových vestaveb do dodávek WoodVANs a virtuální realitu by vás možná ani nenapadlo. Ale opak je pravdou. Vznikl skvělý marketingový nástroj, který spojuje katalog a konfigurátor dodávek se skvělým uživatelským zážitkem zákazníků. A co je lepšího, než bavit zákazníky něčím, co potřebujete a běžně to opravdu zábava není.
Firemní oblečení čím dál víc nabírá na popularitě , a proto nás zákazníci v této oblasti oslovují stále častěji. S firmou SOLAR-TECHNIK již spolupracujeme nějaký ten pátek, není tedy žádným překvapením, že právě tuto společnost jsme oblékli od dílny až po management a stále oblékáme.