Online katalog

Mějte pod kontrolou kdo vstupuje a co mu nabízíte.
Když nabízíte tisíce produktů

Portfolio bez konce

Vaše produktové portfolio je pomalu delší než telefonní seznam? Jak tedy vše prezentovat?  Máme řešení. Jeho název je online katalog.

Důležité je, aby zákazník našel rychle co hledá a neřekl vám „bye bye“ dřív, než produkt najde. Zcela zásadní je tady katalogová prezentace a správně nastavené filtry.

Ať už prodáváte ve velkém či malém množství, využijte výhod online katalogu.

 

Když každý má vidět svůj obsah

Obsah na míru

Online katalog má ještě jeden důležitý rozměr. A to individuální obsah. Představte si situaci, kdy ne každý návštěvník má vidět ceny, například konkurence. Nebo naopak kdy každý zákazník má vidět „svou“ cenu. To vše hravě online katalog zvládne. Rozlišuje, kdo vstupuje a co mu má ukázat.

Využití online katalogu dnes tak značně přesahuje i do specializací jako je prodej privátního, personifikovaného nebo luxusního produktu.

 

10 kritických sekund

To je doba, která rozhoduje jestli návštěvník zůstane nebo odchází.

Proto je pro velké množství informací katalog tím nejlepším řešením.

Co Vám přinese?

01. Login k nezaplacení

  • Obsah podle přihlášeníPřizpůsobte obsah nebo ceny podle demografie, velikosti firmy nebo délky spolupráce.
  • Konkurenční bariéraNedělejte to konkurenci, která se vás snaží napodobit, snadnější. Omezte její přístup jen na veřejné informace.

02. Znát, nepředpokládat

  • MonitoringVnímejte a analyzujte chování i reakce na vašich stránkách - o co se nejvíce návštěvníci zajímali a naopak kdy nejčastěji odcházeli.
  • Akční krokyPřizpůsobte své stránky pro ten nejlepší nákup.

03. Maximální filtrace

  • FiltraceMusí být pohodlná, přehledná a maximálně efektivní. Návštěvník se nesmí unavit vyhledáváním. Naopak musí mít energii nákup dokončit.
  • Přehledná nabídkaVýsledkem filtrů je několik nabídek, které přesně odpovídají parametrům, jež zákazník chce. Stačí si jen vybrat.

04. Nabídka na míru

  • CrosselingKdyž víte, o co se zákazník zajímá, nabídněte i příslušenství, služby jako instalaci nebo pojištění. Vše může dostat od jednoho partnera - vás.
  • UpsellingZákazník je sice zvyklý opakovat svůj nákup u stejného produktu, ale co když jiný produkt bude mít pro něj větší hodnotu? Nabídněte mu to dřív než konkurence.
Není to už jen výsada velkoobchodů nabízejících 50 000 položek. Katalog může být určen i pro privátní prodej.

Jak může katalog vypadat?

Mana marketing

Login

Katalog může být privátním místem, kam se dostanete po přihlášení. Třeba ke koupi luxusních nemovitostí.

Mana marketing

Filtry

Nastavíte filtry na požadavky, které mohou zákazníci bezprostředně mít na daný produkt nebo službu. V tomto případě luxusní nemovitosti.

Mana marketing

Obsah na míru

Zobrazí se vám konkrétní nabídka, podrobný detail produktu nebo dokumenty ke stažení. Ale hlavně jakýkoliv individuální obsah i cena v závislosti na loginu.

Co říkáte? Líbí se vám naše práce?

Tak neváhejte a kontaktujte nás. Rádi vám pomůžeme, protože víme, že to umíme.