Tvorba loga, které dává smysl.

Tvorba loga jako základní kámen firemní prezentace

Kvalita loga je jeden z hlavních pilířů, na kterém stojí prezentace celé společnosti. Budování společnosti není proces na pár minut, a proto si myslíme, že tvorba loga si zaslouží stejnou péči. Logo by vás mělo charakterizovat a reprezentovat, mělo by být originální a důvěryhodné. Je ale pravdou, že i přes důležitost loga se najdou firmy, které sáhnou po nástrojích dostupných na internetu, kde si tvorbu loga snaží ulehčit. Tyto nástroje však skrývají spoustu úskalí a touto cestou jít vám nikdy nedoporučíme!

Jak by tedy logo mělo vypadat?

Logo by mělo odrážet vaší firemní identitu, podstatu vaší činnosti a mělo by vás charakterizovat nejen teď, ale po dlouhý čas.

Tvorba loga Zlín
Vytvoříme logo, které si zamilujete...

Jak bude tvorba loga probíhat ve spolupráci s námi?

U nás nemusíte mít obavy, že něco nebude originální nebo autorsky ověřené. K tvorbě loga přistupujeme s maximální pečlivostí a v souladu s individuálními potřebami zákazníka.

Vytvoříme návrhy na míru

Abychom si stanovili cestu, kterou se vydat. Zpravidla děláme dva až tři návrhy, aby z nich byly patrné odlišné přístupy.

Mana marketing

Společně vybereme to nejlepší

Zapracujeme všechny následné podněty a připomínky a vytvoříme ten nejlepší směr, aby přesně odpovídal vašim představám.

Mana marketing

Připravíme logomanuál

Logomanuál je důležitá část pro práci s vaším logem. Dodáme vám ho v základním provedení až po možnost doplnění firemní identity.

Korporátní identita

Předáme vám vytvořené logo

V .png, .jpg, .pdf nebo dle vašich požadavků, abyste jej mohli snadno použít pro své marketingové materiály a prezentace.

Na co myslet při tvorbě loga?

Jste-li velká korporace nebo malý živnostník, lidé si vás podle loga zapamatují. Dbejte tedy na to, aby tvorba loga splňovala základní pravidla, která zajistí, že vaše značka bude působit profesionálně a zapamatovatelně. Logo je totiž často prvním dojmem, který na své zákazníky uděláte, a proto je důležité, aby bylo dobře navržené a reprezentovalo hodnoty vaší společnosti. Pamatujte, že jednoduchost a konzistence jsou klíčem k úspěchu, takže se vyhněte příliš složitým designům a držte se jednotného vizuálního stylu napříč všemi komunikačními kanály.

Logo by mělo být

Jednoduché
Přehnané grafické útvary nebo přílišná kombinace barev nebude ta správná cesta pro vytvoření dobrého dojmu. S logem navíc budete různě pracovat a následné úpravy velikostí by neměly být složité.
Originální
V tomto směru je důležitý především taky nápad či myšlenka. Grafik, který vám logo zpracoval, by vám vždy měl sdělit, proč právě tahle myšlenka je ta správná a jakým způsobem přistupoval k její realizaci.
Zapamatovatelné
Každý podnikatel či firma si přeje být jednoduše rozpoznatelný, nebo ne? Jednoduché a originální logo je ta správná cesta k tomu, aby vás zákazníci snadno zapamatovali a odlišili od konkurence!
Vytvořeno na míru
Ať už podnikáte v čemkoli, je důležité směr vašeho působení zobrazit v logu, aby na první pohled bylo zřejmé, čím se zabýváte. Bude to mít pozitivní vliv především na zapamatovatelnost vaší značky.

Tvorba loga a základní pravidla

Barevnost loga

Barevnost

v jednoduchosti je krása

Je dobré použít maximálně tři barvy. Prostředím firmy bývají většinou dány, nicméně by měly vypadat dobře jak na bílém, tak na černém pozadí.

Font písma

Font písma

čitelnost má vždy přednost

Čitelnost textu má vždy přednost před grafickým znázorněním, písmo by mělo být jednotné, nedoporučuje se kombinovat více druhů písem.

Ochranná zóna

Ochranná zóna

eliminace všech rušivých prvků

Je to prostor, ve kterém by neměl být umístěn žádný další výrazný grafický prvek nebo symbol, který by narušil nebo dokonce znemožnil čitelnost značky.

Velikost loga

Velikost

optimální versus minimální

Optimální velikost je jasná, ale myslete na to, že  logo musí jít zmenšit například na velikost poštovní známky nebo na vizitku a stále musí být dobře čitelné.

Proč se vyhnout internetovým nástrojům "zdarma"?

Jak se někdy říká, nic není zadarmo, tak u loga to platí dvojnásob. Tvorba loga se dá vyřešit i přes internet a nástrojů najdete spoustu, ale o skrytých úskalích, které tato cesta má, se dozvíte zpravidla až potom, co si logo stáhnete a začnete požívat.

Jaké jsou nevýhody využití online nástrojů?

Mana marketing

Logo nikdy nebude originální

Pokud si máte své logo vybrat ze seznamu šablon, nebude originální, jelikož ho může používat každý. Velmi pravděpodobně na něj nedostanete ani ochrannou známku.

Mana marketing

Nejistota původu

Nemáte informace, jak se ikona či šablona dostala do těchto nástrojů a v případě, že ji někdo obkreslil jinde, vy budete ti, kdo bude platit případně pokutu skutečnému autorovi.

Mana marketing

Nedostanete žádná data

Jakmile budete potřebovat s logem dále pracovat, například budete chtít rozšířit své grafické materiály, budete muset někde logo nechat překreslit = další náklady.

Ukázky naší práce tvorby loga

Tvorba loga by měla vždy vycházet z charakteru společnosti. Poznáte, co který z našich zákazníků dělá?

Trinom Group
Ronelt
Coyote racing
Firemní identita
Ramisol
AZ Finreal
CHC PARTNERS
Firestarter multimedia
Firemní identita
Mana marketing
Firemní identita
Polo caffé
Návrh loga
Adsport
Myslíto
Stolařství Ivánek
Solar technik
Tvorba loga na míru

Zkuste to s námi, děláme to jinak.

Jsme marketingová agentura, která poskytuje svým klientům full servis od tvorby loga až po pravidelnou správu chodu markentingových činností, proto pro nás není problém jak tvorba loga či webových stránek, tak online nebo strategický marketing. Díky našim bohatým zkušenostem dokážeme zákazníkům doporučit vše, co pro ně bude v rámci firemní prezentace důležité. Netvoříme pouze jednotlivé služby, ale kompletní fungující byznys.